Wednesday, October 14, 2009

instal·lada al nou pis!!

Actualitzo avui per segona vegada, després d'instal·lar-me finalment al meu nou pis!!!! Per fi he pogut començar a gaudir de l'Erasmus!

Doncs a veure... el pis és genial... està situat a 15 minuts del centre de la ciutat caminant, és en un carrer super tranquil però a la vegada a 10 segons d'un carrer important.. on hi ha una parada de bus per anar a la uni, que la veig des de la finestra de la meva habitació...

Perquè us en feu una idea aquesta és la meva caseta (jo visc al pis de dalt) i concretament la meva habitació és la que té la cortina oberta:
I en aquesta foto sóc jo baixant de caseta.. i la parada de bus davant:


Quan als meus companys de pis, la veritat és que són esplèndits...dos polonesos i una anglesa.. super tranquilets i gent amb qui pots mantenir estones de converses super interessants.. i riure una estona...d'ells no en tinc cap foto.. però a veure si més endavant en cau alguna...

La meva habitació... increíble! =) fa dues vegades la de casa meva em sembla.. un llit doble (on hi caben 3 persones almenys? XD) és quasi quadrat xD!, dos armaris...una cadira-sofà... enu no em puc queixar...! perquè us en feu una idea.. també tinc una foto!!!! :D! (Dieu-li gràcies al Fèlix.. XD perquè totes són seves les fotos).




I a part del pis i dels companys, també vaig a la uni.. sí.. xD encara que no ho sembli perquè només tinc 3 dies de classe a la setmana...i la uni...també és molt maca... tot i que avui em preguntava si era més gran que l'autònoma i em sembla que ho dubto...bé, és força diferent! penjo alguna foto perquè en tingueu una idea!! (Carlota no et podràs queixar eh! jaja)

Al costat del llac:



I a part de la uni, i el pis.... doncs aquests dies m'he dedicat a fer força turisme per Edimbrah i St. Andrews, un poble que és a un parell d'hores d'aquí... ja que va venir el senyoret Fèlix... i si voleu veure moltes més fotos les podeu trobar a:

http://picasaweb.google.es/tornemarta/InstalLadaAEdinburgh#

I aquest cap de setmana en principi es planteja prou bé... avui sortint a algun pub, demà festa d'erasmus, divendres tour de pubs.. dissabte amb uns caueros catalans a veure el barça maybe... i diumenge gohst tour.. muahaha..^^ Ja us aniré explicant!!

Per cert.. els escoltes d'Edinburgh són normalets... no són tan friks! Però també s'ha de dir que són una mica tancats i no s'immuten gaire si vé algú de fora. xD! Només hi havia un home més gran que va ser l'únic que va mostrar interès i ara m'ha convidat a provar unes classes de ball escocès i potser d'aquí un mes (quan comprovin que no tinc cap antecedent penal) entro a formar part d'alguna unitat de Babers o cubs (castors o llops) com li diuen aquí... XD Bé ja veurem... perquè veig que començo a omplir els caps de setmana i al final no sé si em quedarà temps!!!


Bé gent... ja us he actualitzat...Ja us explicaré quan tingui més novetats....i a veure qui es va animant a venir... l'Eli ja s'ha animat!!! qui més??? xD!

SALUT!!!

No comments:

Post a Comment