Saturday, October 3, 2009

començo el blog...

Bueno gent, al cap d'un mes? d'estar a Edinburgh...decideixo obrir aquest blog, de fet publicar la primera entrada, ja que ja fa dies que el vaig obrir però amb tot els problemes que he tingut m'ha estat impossible d'omplir-lo.

Em vull proposar de farcir aquest blog de totes les vivències, experiències i anècdotes que em vagi trobant amb l'erasmus i a la vegada reunir-les totes i que em serveixin a mi mateixa per a recordar-les. I amb totes les que he viscut ja... perquè no començar-les a explicar?

Doncs bé, sóc aquí des del dia 10 i avui som dia 3... XD la primera setmana de ser a Edinburgh em vaig instal·lar al meu nou pis... era bonic, no gaire net, però bonic amb un gran menjador que feia molt bona pinta per a montar-hi festes. Aquí teniu una imatge de com era la meva habitació:














Doncs bé, resulta que una setmana després de ser-hi, (jo i un francès que no ens enteniem ni de broma, perquè el seu anglès encara era pitjor que el meu) apareix l'agència amb 5 nois interessats en llogar tot el pis, i jo i el meu flatmate... flipant...i l'agència igual. -Val, què feu aquí? representa que en aquest pis no hi hauria d'haver ningú... com? què?- Tal i que qual que al cap de dos dies jo i el meu flatmate ens vam trobar sense pis. Per sort vam ser molt afortunats i una gent molt maca ens van acollir al seu pis a passar uns quants dies.

He estat a casa d'aquesta gent gairebé dues setmanes (encara hi sóc) i hi ha 4 francesos i una grega molt simpàtics i molt acollidors. Durant aquests dies he estat buscant pis desesperadament... i ha estat difícil perquè hi havia molt poca gent interessada en llogar la seva habitació només per a 4 mesos. Però per sort, una setmana després de visitar pisos i d'endur-me decepcions, uns espanyols em van trucar i em van dir que tenien un pis amb una habitació i jo sense gairebé ni veure-la vaig acceptar!! I bé, aquell lloc estava bé, era cèntric i per a viure-hi 4 mesos ja era suficient.

Però... jo és clar... no estava cansada i volia Més Problemes!!!! El dia 2 d'octubre, després d'estar una setmana despreocupada i sense buscar pis perquè ja en tenia... em truquen els espanyols dient-me que només els puc llogar el pis fins el 5 de novembre perquè el propietari ens fa fora... (però vamos qué es esto?) Com una broma sí sí...PERÒ!! aquest cop potser sí que no em puc queixar, perquè justament un dia abans m'havien oferit un PIS (que ja havia visitat uns quants dies abans), molt a propet d'on sóc ara també... i molt més acollidor amb una gent aparentment encantadora i ANGLESA...!! i jo no havia respòs ni sí ni no i en saber això... de pressa vaig trucar a aquesta gent. Els vaig preguntar si encara tenien l'habitació disponible i em van dir que sí i la vaig voler anar a visitar de nou. El noi que hi viu em va invitar a te... i vam estar xerrant com durant una hora...és molt majo i simpàtic...i sobre el pis...una habitació amb un llit doble.. gran.. amb una habitació per "convidats" amb un matalàs...i els flatmates.. a part d'aquest noi que em va fer el comentari que a mi no em calia anar a estudiar anglès perquè ell mateix me n'ensenyaria, també hi viurà una noia anglesa que m'ha dit que té un accent super pur i que a sobre també ha estudiat traducció interpretació... jaja així que millor impossible.

I ARA ESPERANT I DESITJANT ENTRAR AL PIS NOU AQUEST PROPER DILLUNS! siiiiiiii! jaja ja penjaré alguna foto quan hi sigui instal·lada^^

4 comments:

  1. eis preciosaa!! ja tens una historia per explicar que flipes, jaja!! wenu jo continuu esperant ttes les ftus que em vas prometre!!!
    poso el blog a favorits aixi podre ana fent un vistasu!!!
    MOlts petons reinaa!!!

    ReplyDelete
  2. anims petitona!
    ara comença la festa ;)

    ReplyDelete
  3. Esa escritooooraaaa...
    Així m'agrada, que t'endinsis en aquest meravellós món...
    Sort i a per totes!!!

    ReplyDelete
  4. estik esperant ftus k tenies de deures ehh!!!

    ReplyDelete