Monday, November 30, 2009

Cap de setmana per Sheffield!

ueeei! doncs abans no se'm torni a escapar el temps de les mans i me n'oblidi, actualitzo sobre aquest cap de setmana que he estat a Sheffield, visitant la Judit! Doncs que dir de Sheffield, es una ciutat (no hi haura cap accent al text perque tinc el teclat en angles) universitaria i mes aviat industrial i per tant, es d'un caire totalment diferent del d'Edinburgh. Edinburgh es una ciutat com mes historica i plena de monuments, i Sheffield es mes comercial. Pero be, a part d'aixo i com a concequencia d'aixo, te moooltes botigues, vease Primarks.. es brutal aquesta botiga (ara ja n'hi ha una a Barcelona), doncs el que us deia, es tant barata, hi ha tantes coses, varietat, que si ja em coneixeu a mi que no soc compradora compulsiva, doncs es entrar aqui i m'ho comprarIA tot! jaaj pero no no.. control!! Tot i que no em vaig poder aguantar de comprarme un altre gorro i cinc parells de mitjons... xD

Doncs el divendres ens vam llevar d'hora, ja que divendres nomes vam sortir a prendre alguna cosa fins no gaire tard, i vam anar a visitar Sheffield centre. Primer vam anar a un parc de costat de casa de la Judit, que era ple de, tal com es tipic aki a UK, esquirols.



A la tarda vaig estar a casa de la Judit fent feina mentre ella feia classe i a la nit vam sortir a una Erasmus party. Feia tant temps que no seguia horari catala, aixo de sortir a les 12 divendres se'm va fer estrany i tot!! jaja a Edinburgh sempre sortim a les 9 o 10 maxim! I be a l'erasmus party vam estar amb un noi de Vilafranca que es amic de la judit que tb esta a sheffield... el mon es un mocador, jaja! i amb el meu amic que va venir amb mi d'edinburgh i els seus amics.. va ser una molt bona nit!

A la foto sortim el noi de Vilafranca, jo, la Elena i la judit!

El dissabte cansades com estavem despres d'anar a dormir tard, ens vam llevar a les 8 i mitja per anar a Catchworth, que es un castell que esta enmig de les muntanyes a 50 minuts de Sheffield. Alli tambe s'hi va gravar la pelicula de -Pride and Prejudice', els jardins del castell increibles per cert.





Aquest dia vam dinar a les 6 a casa de la Judit i despres vam anar a teatre a veure una obra de Shackespeare, somni d'una nit d'estiu) pero em fa fins i tot vergonya dir que ens en vam enterar poquissim de l'obra. Era amb angles antic i molts dialegs recitaven poemes.. axi que tela! Va ser way pero anarhi. I despres de teatre ja vam na cap a casa cansades com estavem. I avui vuelta cap a Edinburgh 6 hores de bus. Com que 6 hores de bus donen per tant,(jugar a la nintendo del carlos, empanarse, dormir, mirar pelis amb la nintendo, etc.)m'he viciat a un llibre, hacia rutas salvajes, un llibre bonissim...

Passat aquest cap de setmana, dema al mati toca visitar el zoo d'edinburgh, que dema es gratis, nit: concert d'ojos de brujo, dimarts i dimecres i dijous intensiu d'essays i de divendres a diumenge cap a fer un tour pel nord d'escocia: Islands of Skye i Llac Ness and so on...

Ja us explikare!!! petonssssssss!

2 comments:

  1. " Edinburgh es una ciutat com mes historica i plena de monuments, i Sheffield es mes comercial"
    wala com nets d'rogullosa de la teva ciutat ^^

    per cert, el noi de vilafranca, en pere, venia a la meva classe de batxillerat... si ke es un mocador el mon si.. XD

    ReplyDelete
  2. jajajaja que diuss? li vaig estar a punt de preguntar x si koneixia gent, pero al final no! jajaja ke fort!

    ReplyDelete